Reklamacija i povrat robe

Ako imate reklamaciju ili ako se roba oštetila u procesu dostave, odnosno ima neki drugi nedostatak ili želite vratiti naručenu robu javite nam se u roku od 14 dana od primitka pošiljke na e-mail adresu [email protected] U slučaju povrata bez obrazloženja potrebno je u roku od 14 dana poslati zahtjev za povratom na navedenu e-mail adresu. Kod povrata robe potrebno je da je roba neoštećena i nekorištena te u orginalnom pakiranju.

Pravo na reklamacije kupac stječe ako:

  • proizvod nije isporučen po uputama iz narudžbe
  • isporučeni proizvod ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke/transporta

Kod primitka proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom te u slučaju da nešto nedostaje odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku.